Kan ik mijn geleverde bestelling retourneren

De wettelijk afkoelingsperiode is 14 dagen, zonder opgaaf van redenen kun je het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor rekening van de klant.

Kan ik een bestelling op een postbusadres laten bezorgen

Ja, het is mogelijk om de bestelling op een postbus te laten bezorgen.

Wat is de crediteringstermijn

WYNZ vergoedt alle betalingen aan klanten, inclusief eventuele leveringskosten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant hem de herroeping meldt. De retourverzendkosten (van de klant naar WYNZ) zijn voor rekening van de klant. WYNZ wacht met terugbetalen totdat het product is ontvangen. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

Wat is de levertijd van mijn bestelling

Nadat wij de betaling hebben ontvangen, gaan wij over tot het verzenden van de desbetreffende bestelling. We streven ernaar om de bestelling dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag te versturen. Met de track & trace code van PostNL kunt je de bestelling volgen.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW

De vermelde prijzen op de website van WYNZ zijn inclusief BTW. Alleen de verzendkosten worden nog aan de bestelling toegevoegd.

Kan ik mijn bestelling annuleren

Wij versturen de ontvangen bestelling zo mogelijk dezelfde dag of anders de volgende dag. Indien de bestelling nog niet is verzonden (je ontvangt hiervan een track & trace code) kan deze per mail (info@wynz.nl) worden geannuleerd.

Indien de bestelling is verzonden, kun je deze na ontvangt retourneren. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Na ontvangt van de retourzending, zullen we de betaling terugstorten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Om bij WYNZ te kunnen bestellen kun je een account aanmaken. Voor meer informatie over het aanmaken van een account zie: “Hoe kan ik een account aanmaken?”. Het is ook mogelijk om te bestellen zonder account aan te maken.

Om een gewenst product te selecteren klikt u op “Bestel deze Box”. Het product wordt in de winkelwagen geplaatst en de pagina “Winkelwagen” wordt zichtbaar. Onder het besteloverzicht verschijnen twee opties: “Naar winkel” en “Bevestigen en verder gaan”. Klik op “Naar winkel” wanneer je meer producten wilt bestellen. Wanneer je de bestelling wilt plaatsen klikt u dan op “Bevestigen en verder gaan”. Vervolgens worden de persoonlijke gegevens zichtbaar en heb je de mogelijkheid om een betaalwijze te kiezen. Op deze pagina heb je ook de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen. Klik nogmaals op “Bevestigen en verder gaan”. Controleer de persoonlijke gegevens en de bestelling altijd goed voordat je een bestelling definitief maakt. Per e-mail ontvangt je vervolgens een bevestiging van de bestelling.

Bestellen met account of zonder account

Bij WYNZ kun je bestellen zonder een account aan te maken. Je kiest in dat geval voor “Bestellen zonder account”. Vul vervolgens de gegevens voor aflevering in en rond de bestelling af. Het is altijd mogelijk om op een later moment een account aan te maken.

Wilt je een account aanmaken dan kies je voor “Account aanmaken” en vul je de gegevens in. Wanneer je een account aanmaakt, hoef je slecht eenmaal de gegevens in te voeren. Ook voor de volgende bestellingen. Daarnaast kun je met een account zien welke wijn eerder is besteld.

Heb reeds een account, kies dan voor “Ik heb een account en wil loggen”