Voor het stellen van vragen en het geven van opmerkingen kun je contact opnemen met WYNZ door een e-mail te sturen naar info@wynz.nl of te bellen met 06-83300908. Bij opmerkingen over bestellingen vragen wij het ordernummer te vermelden. WYNZ doet haar best vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Als je hier klikt, word je doorverwezen naar onze Algemene Voorwaarden.

Er zitten veel voordelen aan de box in box ten opzichte van de ‘fles’. Voordelen zijn:

  • De wijn in een bag in box blijft minimaal 4 weken ‘vers’ na het openen van de box
  • Duurzaam: 85% minder afval en 50% lagere CO2 uitstoot tov de ‘fles’
  • Niet meer naar de glasbak. Een Bag in Box bestaat uit een kartonnen door met daarin een plastic zak.

Load More

WYNZ heeft enkele gegevens  nodig om de bestelde producten te kunnen versturen of om contact op te kunnen nemen over een bestelling. Hierbij moet je denken aan naam, adres, woonplaats en eventueel een telefoonnummer. Bij de registratie vragen wij tevens om de geboortedatum, aangezien wij geen alcoholische dranken verkopen aan jongeren onder de 18 jaar. De gegevens worden opgeslagen, zodat bij een volgende aankoop bij WYNZ direct kan worden besteld.

Klik hier als je het wachtwoord niet meer weet. Je komt vervolgens op een pagina waar je het (bij ons geregistreerde) e-mailadres kunt invullen. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mailbericht met daarin de accountgegevens om op de website van WYNZ te kunnen inloggen.

Je kunt de accountgegevens wijzigen via “Mijn WYNZ”. Om  gegevens te kunnen wijzigen, moet je wel ingelogd zijn.

Om bij WYNZ producten te kunnen bestellen en de bestelling te kunnen volgen heb je een account nodig. Je kunt een account aanmaken via “Registreren”. Vervolgens klikt u onder “Nog geen klant?” op “Account aanmaken”. Je kunt nu verder gaan met het plaatsen van de bestelling.

Load More

De wettelijk afkoelingsperiode is 14 dagen, zonder opgaaf van redenen kun je het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor rekening van de klant.

WYNZ heeft enkele gegevens  nodig om de bestelde producten te kunnen versturen of om contact op te kunnen nemen over een bestelling. Hierbij moet je denken aan naam, adres, woonplaats en eventueel een telefoonnummer. Bij de registratie vragen wij tevens om de geboortedatum, aangezien wij geen alcoholische dranken verkopen aan jongeren onder de 18 jaar. De gegevens worden opgeslagen, zodat bij een volgende aankoop bij WYNZ direct kan worden besteld.

Ja, het is mogelijk om de bestelling op een postbus te laten bezorgen.

WYNZ vergoedt alle betalingen aan klanten, inclusief eventuele leveringskosten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant hem de herroeping meldt. De retourverzendkosten (van de klant naar WYNZ) zijn voor rekening van de klant. WYNZ wacht met terugbetalen totdat het product is ontvangen. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

Nadat wij de betaling hebben ontvangen, gaan wij over tot het verzenden van de desbetreffende bestelling. We streven ernaar om de bestelling dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag te versturen. Met de track & trace code van PostNL kunt je de bestelling volgen.

De vermelde prijzen op de website van WYNZ zijn inclusief BTW. Alleen de verzendkosten worden nog aan de bestelling toegevoegd.

Wij versturen de ontvangen bestelling zo mogelijk dezelfde dag of anders de volgende dag. Indien de bestelling nog niet is verzonden (je ontvangt hiervan een track & trace code) kan deze per mail (info@wynz.nl) worden geannuleerd.

Indien de bestelling is verzonden, kun je deze na ontvangt retourneren. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Na ontvangt van de retourzending, zullen we de betaling terugstorten.

Om bij WYNZ te kunnen bestellen kun je een account aanmaken. Voor meer informatie over het aanmaken van een account zie: “Hoe kan ik een account aanmaken?”. Het is ook mogelijk om te bestellen zonder account aan te maken.

Om een gewenst product te selecteren klikt u op “Bestel deze Box”. Het product wordt in de winkelwagen geplaatst en de pagina “Winkelwagen” wordt zichtbaar. Onder het besteloverzicht verschijnen twee opties: “Naar winkel” en “Bevestigen en verder gaan”. Klik op “Naar winkel” wanneer je meer producten wilt bestellen. Wanneer je de bestelling wilt plaatsen klikt u dan op “Bevestigen en verder gaan”. Vervolgens worden de persoonlijke gegevens zichtbaar en heb je de mogelijkheid om een betaalwijze te kiezen. Op deze pagina heb je ook de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen. Klik nogmaals op “Bevestigen en verder gaan”. Controleer de persoonlijke gegevens en de bestelling altijd goed voordat je een bestelling definitief maakt. Per e-mail ontvangt je vervolgens een bevestiging van de bestelling.

Bij WYNZ kun je bestellen zonder een account aan te maken. Je kiest in dat geval voor “Bestellen zonder account”. Vul vervolgens de gegevens voor aflevering in en rond de bestelling af. Het is altijd mogelijk om op een later moment een account aan te maken.

Wilt je een account aanmaken dan kies je voor “Account aanmaken” en vul je de gegevens in. Wanneer je een account aanmaakt, hoef je slecht eenmaal de gegevens in te voeren. Ook voor de volgende bestellingen. Daarnaast kun je met een account zien welke wijn eerder is besteld.

Heb reeds een account, kies dan voor “Ik heb een account en wil loggen”

Load More

WYNZ vergoedt alle betalingen aan klanten, inclusief eventuele leveringskosten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant hem de herroeping meldt. De retourverzendkosten (van de klant naar WYNZ) zijn voor rekening van de klant. WYNZ wacht met terugbetalen totdat het product is ontvangen. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

Betalen bij WYNZ is absoluut veilig. Je kunt een bestelling bij WYNZ betalen met iDEAL,  PayPal of Billink. iDEAL is het systeem dat direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. iDEAL hanteert dezelfde beveiligingstechnieken als internetbankieren. Dit betekent dat betalen met iDEAL net zo veilig is als betalen via internetbankieren. Ook achteraf betalen via Billink gaat via iDEAL. De beveiligingsmethode die WYNZ hanteert voor iDEAL via internet is SSL (Secure Socket Layer). SSL zorgt ervoor dat de pagina’s waar je de betaalgegevens moet invullen beveiligd zijn. De beveiliging van deze pagina’s zorgt ervoor dat gegevens niet kunnen worden onderschept door derden terwijl ze worden verzonden.

Je kunt een bestelling bij WYNZ betalen met iDEAL,  PayPal of Billink (achteraf betalen).

  • Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk, direct tijdens het bestelproces, de betaling van de online aankopen bij WYNZ afhandelen via jouw eigen bank.
  • Met Billink kunt je achteraf betalen, je ontvangt na een paar dagen een mail van Billink voor de betaling.

Load More

Het is mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het afronden van de bestelling kun je het gewenste afleveradres opgeven door bij afrekenen te kiezen voor ‘verzenden naar een ander adres’.

Nadat wij de betaling hebben ontvangen, gaan wij over tot het verzenden van de desbetreffende bestelling. We streven ernaar om de bestelling dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag te versturen. Met de track & trace code van PostNL kunt je de bestelling volgen.

Bestellingen worden door ons verzonden met PostNL. Bij verzending uit ons magazijn ontvangt je een track & trace code van PostNL. Met deze code kun je de status van de bestelling volgen en het verwachte tijdstip van bezorgen zien.

De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen € 6,95 per bestelling, bij een bestelbedrag boven de € 60  is de verzending gratis.

Het bedrag dat je betaalt aan verzendkosten is een bijdrage voor de totale kosten die per bestelling worden gemaakt. Hierbij kunt je denken aan portokosten, verpakkingsmateriaal, bank- en administratiekosten.

Load More

Hoe WYNZ omgaat met jouw privacy staat uitgebreid beschreven in ons privacybeleid.

Indien je een klacht heeft dan kun je het volgende doen om ons hiervan op de hoogte te stellen. Stuur een mail naar info@wynz.nl en geef hierbij een duidelijke omschrijving van de klacht. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk de klacht in behandeling nemen en werken aan een passende oplossing.

Jouw persoonlijke gegevens zijn absoluut veilig bij WYNZ. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van de bestelling. Voor de nieuwsbrief wordt het e-mailadres enkel gebruikt voor de verzending van de nieuwsbrief. De persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt.

Load More

Load More

Als je niet langer de nieuwsbrief van WYNZ wilt ontvangen kunt onder aan de nieuwsbrief kiezen voor ‘afmelden’.  Je ontvangt dan geen nieuwsbrief meer.

De nieuwsbrief van WYNZ ontvang je door op de homepage onder “Nieuwsbrief” jouw e-mailadres in te vullen en “aanmelden” te selecteren. Ook bij het afrekenen kun je aanvinken dat je de nieuwsbief wilt ontvangen. Je ontvangt dan de nieuwsbrief in jouw mailbox.

Load More